merveyyoruuk wafflee_42 Tuvalet eğitimi sürecinde illa ki gidilecek diye bişey yok kuzum ben mesela gitmeyeceğim 10 gün bi yere 🥴
Hotic wafflee_42 ya benim cok acil bi durumum olmadığından 10 gün gezmeyiverdim 😄 o yüzden de kışın bıraktırmayı tercih ettim hatta 😄
wafflee_42 Hotic offf ya valla benim öyle bi tercihim yok ki. Bu yüzden zorlu bi surec olacak anlaşılan 😬
merveyyoruuk Hotic Gezme hastası bir ben olarak kışın veriyorum ki zaten havalar buz 10 günden bişey olmaz yaza daha rahat gezerim 😂
Hotic wafflee_42 eşin yanında değil mi. Mesela benim eşim asker olduğu için her gün evde olmuyor ailelerden de uzağız ama dışarı cıkmama konusunda zorlanmadım. Eşim geldşkce eksikleri alıyordu zaten. 10-15 gün cabuk geçer ya.