merveyyoruuk Bence bez kalkıyorsa ortada gece de kalkmalı bez bilinci ile uyumaya devam eder gece uyanmaz ise o rahatlığı devam ettirir geç yada erken diye endişelenmeyin bu bebeğiniz ile sizin süreciniz .Genelde uyuduktan 4, 4.5 saat sonra tuvaletleri gelir yatmadan götürün sonra siz alem kurup kaldırın yoksa da götürün biyolojik bilinci oluşsun.Sabahlari ise kacirmalar olabilir normal henüz çok yeni başlamışsınız zamanla alışacaktır siz de tuvalete giderken seslenin ona duysun sizi çişim geldi vs diye .Zamanla da oturacak oturdu derken kacirmalar yine olabilir siz bu süreçte bez takayım olsun demezseniz hallolacaktir 😇