Çok acımasız, anlamsız ve bilinçsizce yazılmış yorumlar var inanın başınıza gelince anlarsınız ben doğduğundan beri reflüsü olduğu için gastroentroloji doktorlarının çocuk doktorlarının kapılarındayım kimi zaman buradaki yorumları ailemden duydum yine koşa koşa doktora gittim ağladım doktorun karşısında kadın beni saatlerce teselli etmeye çalıştı gerçekten sadece yaşayan bilir bu durumu hiç ama hiç kolay şeyler değil yalnız tek avantaj sayabileceğimiz bizim çocuklarımız 3 yaşında ve paketli gıdalarla şeker cips vs hala henüz tanışmış değiller burada bu şekilde acımasız yorumlayanlar eminim çocuklarına yediriyor. Herkes herşeyin farkında 3 yaşında başka çocukları görüyoruz evet yiyorlar biliyoruz yapacak bişey yok doktorlar bekleyeceksin sabredeceksin düzelecek diyor.