Merhaba hanımlar 3 yaşında oğlum sabah kahvaltıda bebe bisküvisi Labne yumurta sarısı ceviz fln robottan çekmiştim bu karışımı mama şeklinde kaşıkla yiyo öğlen yoğurt yiyo uyuyo kalkınca çorba içiyo sonra meyve püresi gecede yatmadan önce sütle bebe bisküvisi maması yiyo bunun dışında bişe yemiyor. Daha çiğneyemiyo midesini kaldırıyor 3 yaşında olup çiğnemeyen varmı yardımcı olun her yolu denedim neler yapabilirim daha