patiseverr_ üzülmeyin ya dikkat edersiniz bebekle bir odada kalın maske takın benim oğlum 10 aylık falandi olduğumda ayrı odada yatıyordum gece maske takmayım diye eşim sprey dezenfektan almıştı oğlum kalkmadan odayı havalandirip ondan sıkıyordum her yere çok şükür bulaşmadi ona şimdi bende de bel ağrısı falan başladı eşim farklı odada kalıyor çift maske takıyor pek çıkmıyor odadan ama öğrenene kadar yan yanaydik hep bulasmista olabilir şuan maske takmıyorum ama illaki herkes bir şekilde geçiriyor mutlaka siz dikkat edin rabbim şifasını verir inşallah