QueenMommm yatırmıyorlar. Babamı farklı bir hastalıktan hastaneye götürdük bayağı kötüydü. Ateşi çıktı o ara sıtmalandı serum falan verdiler. Her ihtimale karşılık test yapmışlar sonuç pozitif. Eve kendileri geldiler. İl sağlıktan aramışlar ilaç önermiyoruz diye. Bol sıvı tüketin bol meyve sebze yiyin. Aksi bir durum olursa mhrs den aile hekiminizi görüntülü arayabilirsiniz demişler. Hastanede de öyle aman aman bir yoğunluk yoktu. Çok kalabalık bir hastane acili falan normalde. Yanımızda bir hastaya hava veriyorlardı koronaymış o da sonradan öğrendik. Normal davranıyorlar artık