Bugün hastaneye gittik baya dolandık hastanede eve geldim ölüyorum sanki dayak yemişim heryerin ağırıyo sonra uyurken üşümeye başladım şimdi tuvalete gittim yanaklarım kıpkırmızı sıcak ölçtüm 38.6 39 çıktı 😭 bebeğimin yanına gitmeye korkuyorum napıcam