lalbg NukleerBaslikliKiz tam olarak o evin içinde receeeeep tayyyiiipp erdoğaaaan diye gezicem şimdi😂 bi de kasımpaşa’da oturuyorum bence yadırgamazlar😂
Katun Elifsenaveannesi oğlumun adı Alparslan bir tane daha oğlum olursa Atilla koyarım sanırım. Göktuğ Cengizhan Alper Hakan Oğuzhan Metehan Timur Oğuzkağan Melihşah
Balbocegi Elifsenaveannesi bir arkadaşımın üç oğlu var. Beyazid Saruhan Ersagun Metehan İlteriş Tunahan
dlrkrn @Balbocegi isimler ayrı ayrı çok güzel ama çift olunca ağır olmuş. Gerçi herkesin kendi zevki😊
Balbocegi dlrkrn evet ben de çook beğeniyorum bu isimleri ama birleşince çok ağır gerçekten. Herkesim kendi tercihi tabi 😍
Cemre_61 Bende Türk isimlerini çok beğeniyorum oğlumun adı Göktuğ 🥰🤍 Metehan ismini de çok beğeniyorum 🥰
lalbg NukleerBaslikliKiz hahajsjs ben açıkça yazmıştım malum partiye oy verenler benimle iletişimini kesebilir diye. Bi dönem cidden çıldırmıştım tabi daha gençtim. Dayımın oğlu silmiş beni hdhshs Bankasya’da çalışıyodu o da normal bi çalışandı. Sonra ben haklı çıktım tabi işsiz kalınca😂
NukleerBaslikliKiz lalbg Ben öyle olsa iki tarafta da birinci derecelerı silmem lazım 😂 bazılarını da öyle kabul ediyorum ya napim yorum yapmıyorum kafa sallıyorum konuşunca da bi şey değişmiyo çünkü 😀