NukleerBaslikliKiz şu an diyemem aynı şeyi o zaman daha toydum. Şu an herkesi fanatik olmadığı sürece olduğu gibi kabul etmeye çalışıyorum. Bu her parti için böyle ama. Ayağı taşa takılsa rte’den bilenlerle de siyaset konuşmuyorum diğer partiyi savunanlarla da.. genel olarak kimseyle konuşmamaya çalışıyorum zaten babam hariç☺️ He diyip geçiyorum ben de senin gibi:)