Deletedmom_49 Elifsenaveannesi oğlumun adı Metehan 🥰 ileride eğer iknci bir oğlum olursa egehan koyardım belki
Gokcagla Elifsenaveannesi oğlumun adı GÖKBATIN yiğit ay yüzlü Türk demek bir oğlum daha olursa adını BATUGA koyacağım eltimin oğlunun adıda BATURALP oda çok güzel bir isim adlarıyla ve şanslarıyla yaşasınlar🍀
Neyyysee Elifsenaveannesi eşim oğlum olursa Atilla koyacam diyo sürekli bende başka Türk ismi bul diyorum 😂😂 kağan, oğuz isimlerini çok beğeniyorum bende
Elifsenaveannesi Cglccl valla zor bi de aileye gelen ilk erkek olacak Allah nasip ederse inşallah O yüzden ger kafadan bir ses çıkmadan bulmam lazım 😂😂🤦♀️🤦♀️
lalbg NukleerBaslikliKiz tam olarak o evin içinde receeeeep tayyyiiipp erdoğaaaan diye gezicem şimdi😂 bi de kasımpaşa’da oturuyorum bence yadırgamazlar😂