Adasarin odemenizi is yeri yapiyor demi ama mesela dogum parasi gibi degil 9 bin tl gibi 40 günlük ücreti isyerimmi ödüyor ben özel sektorde çalışıyorum da
Yani daha açıklayıcı yazayimm rapor parasi olan 9 bin TL’yi aldım özel sektörde çalışıyorum simdi iznim bitmek üzere gitsem 40 gun izin alsam bunun parasini sgk mi ödüyor çalıştığım sirketmi