Kızlar e devlete baktım orda aldığım raporlara göre yazan ücretler var yaninda da emanete alındı yazıyor bahsettiğiniz şey bu mu? Doğum parası değil demi onu çektim 300 TL idi. Bahsettiğiniz bu para maaş olarak hesabınıza mi yattı yoksa PTT den mi çektiniz. Bu arada devlette öğretmenim