birkupalatte asıl ben anlatamadım sanırım. 32 ile 37 arası siz çalışamaz raporu alırsanız zaten maaşınızdan kesinti oluyo haliyle size geri yatırıyorlar. Ektra gelen bi para değil yani. Yoksa suan bazı öğretmenler bile şaşırıp yazıyor sizin yorumunuza. Bizim bilmememiz anormal olurdu. Eğer bahsettiğiniz gibi olsa herkes 32 de ayrılır maaş+sizin bahsettğiniz parayı alırdı. Cünkü olay o şekilde değil. Size sizden kestiğini yatırmışlar o kadar. Ekstra değil!