babyackgz
Naçizane tavsiye sütünüz yetiyor ve bebeğiniz açlıktan ağlamıyorsa sarılık olacak diye mamaya sarılmayın, bol bol emzirin daha sık emzirin. Ne kadar çok emzirirseniz sütünüz bol bol gelecek. İnanın hiç gereği yokken mama desteği verdiriliyor bebelere sarılık korkusuyla.
gaz sancıları da 3 haftadan sonra başlıyor genelde dikkat edin, inşalllah çok gazlı olmaz, çeken bilir acısını ☺️