babyackgz kızım 10 günlük oldu ❤️ normal doğum diye gittik, yeterli sancım olmasına rağmen kızım inatla kanala girmedi, açılmam olmadı o yüzden zorunlu sezaryen oldum.
Kan uyuşmazlığımız çıktı, o yüzden de sarılığı biraz yükseldi ama bugün kontrolde o da geçmiş dediler şükür. İşitme testini de geçti 😍 biraz gaz problemi yaşıyoruz ama çok uç düzeyde değil o da. Sadece anne sütü veriyorum, gündüz ne kadar isterse, gece 2 saatte 1 uyandırıp emziriyorum ☺️ benim kız sizin bebişin tam tersi gündüz tey tey gece uyuyo 😅