Bugün 48 günlük olduk 🥰 doğduğu günden beri gaz sancısı var ama asla ilk günlerdeki gibi değil. Azalarak yok olacak 3-4 ay dayan demişlerdi. Sabahlara kadar bağıra bağıra ağlamaları,akşam saatlerinde bir kaç saate döndü🙏 Haklılarmış☺️ Gaz damlası olarak öncelikle bağırsak düzenleyici biogaia (sabah),akşamları da çok çok ağlarsa Nurse Harveys, normal bir ağlamayla sancılanırsa metsil veriyorum🤷♀️ Bazen hiçbir şey vermiyorum sadece probiyotik veriyorum dediğim gibi➡️ biogaia’yı. İlk kızımda da ilk 1 yıl probiyotik kullanmıştım. Doktor tavsiyesiyle 2. Kızımda da devam böyle☺️ Ama azalıcak kızlar. En çaresiz hissettiğiniz zamanlarda aklınıza bunu getirin. Bi kaç ay sonra bitecek, gün gün azalacak diye düşünün🙏 D vitaminini de sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum. Bu ay dr kontrolümüz var gidince sorucam önerdiği olursa onu alıcam yoksa aynı vitamine devam. Allah evlatlarınızı sizlere bağışlasın, ağrısız sızısız büyütün inşallah💙🙏