Bebişler kaç günlük oldu? Normal doğum mu yaptınız sezaryen mi? Kaç saatte bir emziriyorsunuz, mama takviyesi yapıyor musunuz? Mama kullanıyorsanız hangi marka? 💕
Oğlum 11 günlük bugün, gaz sorunu yaşamıyoruz çok şükür 🙏🏻 Gündüz 2 saatte 1 gece her ağladığında emziriyorum zaten gündüz uyuyor gece uyumuyor 😂 sarılık olmasın diye mama takviyesi de yapıyorum hipp combiotic kullanıyorum