babyackgz 25 günlük olduk seseryan oldum son anda ben ilk 4 gün mama takviyesi kullandım sma kullandık sonra mamayı bıraktım doktor kullan dedi ama kullanmak istemedim süt arttırıcı yiyecekler tükettim bol bol emzirdim sarılık olduk ama çok olmadı hafif atlattık o süreçte te saatte 1 emzirdim , gece gündüz her 2 saatte bir uyanıp emziriyorum gündüz bazen saat başı bile oluyor bol bol emzir bence mamayı çok verme anne sütü mamadan daha iyi sarılık için anne sütü kesinlikle mama karnını doyuruyor sadece