gozdekrks benimde bebeğim aynıydı hatta aynı. Gazdan dolayı kucak dışında bir yerde uyumuyor. Uykularında ıkınıyor, ıkınmaktan uyuyamıyordu. Nurse harvey in hem şurubu hem damlasını kullandım bende hiiiç işe yaramadı. Sık sık emzirin rahatlaması için. Benim bebeğim emince rahatlayıp kakasını yapıyor. Bir de ben kaka yapacağı zaman yüz ifadesinden anlayıp rahat ettiği bir pozisyonda tutuyorum daha rahat yapıyor. Yatırmadan önce yatacağı yere öncesinden sıcak su torbasıyla ısıtın öyle bırakın bebeğinizi. Tek derdi vücud sıcaklığı. Bioagaiyi kullanıyorum sadece artık. Benim bebeğimde 48 günlük. Bebeği izleyip istediklerini anlamaktan başka yolumuz yok… birde 60-70 gaz nedir. Gaz sesine odaklanmayın o kadar kaka yapması bile rahatlaması demek. Benimki gazdan çok kaka yapıp rahatlıyor