gozdekrks ya bu damlalar işte deneye deneye..zamanında ablamda kolik yegenime nurseharvey kullanmış ama yok bi işe onda yaramamış.bende biogaia bağırsak düzenleyici ile gaz damlası olarak sabsimplex kullandım.bi kaşığa safzeytinyağı bi çimdik kimyon ocakta ılıtın kaşığı, az ısıtsanız yeter onunla karnına ‘ıloveu’ falan diye masajlar var.gaz sancısı olmasa da yapın günlük 3kere falan.bi de bacakları karnına güzel bastırın ben yarım yamalak yapıyormuşum gec farkettim.bi de sizde rezeneli kimyonlu çaylar tüketin.aliünyazıcı çayları var ebebekte sallama ama bana çok iyi geldi süt çayı iye geçiyor ama bebege de gaz çıkarttırıyor