gozdekrks benim oğlum da aynı şekildeydi nurse harvey ve biogaia kullandık çare olmadı zinco kullandık çare olmadı en son mommy’s bliss gaz damlası kullandık biogaia ile o rahatlattı yani evet yine gazı vardı ama en azından çıkarırken zorlanmadı. Emziriyorsanız siz de rezene için o da çok rahatlatıyo ama düzenli için ben hergün 2-3 kupa içiyordum gerçi hala içiyorum bağımlılık yaptı😂 hem sütün miktarını da etkiliyor👍🏽 Bir de gaz yapabilecek herşeyden uzak durun bebeğinizin ayaklarını ve karnını sıcak tutun mama alıyorsa normalden 1-2 derece sıcak yapın mamayı o da mide gazında etkili👍🏽 Geçmiş olsun ama korkmayın geçiyor o dönemler bi şekilde zor evet ama Allah çaresiz dert vermesin😌🙏🏼