dmrkangamze merhaba, kızım 35 haftalık 2690 gr doğdu. 5 aylıkken 6 kilo civarıydı, kızımın gelişimi 1 ay geriden takip ediliyor. Gastroenterolojide düzenli kontrolleri var, muayene eden hekim 4.ayda doğum kilosunu 2 ye katlaması beklenir diye bilgilendirdi ve benim kızım aylık ortalama 700 800 gr alıyordu, doğduğundan beri hiç ayda 1 kilo falan almadı. Her çocuk farklı gelişiyor, asgari gelişim şartlarını sağlıyorsa çok takılmamak lazım. Persentil tablosuna baktığınızda bir sorun yoksa ortalama değerler içindedir zaten. Bence 4.ay ek gıda için erken, farklı bir doktor görüşü almakta fayda olabilir.