dmrkangamze anlattıgının aynısını yaşıyorum cnm benimde sütüm az, mamayı ögün olarak veriyorum mecburen. Burda bazı postlarda 2 aylık bebeklerin 120 falan içtiğini yazıyorlar benim bebeğim içmiyo bi kaçgün önceye kadar 90 nı içince kusuyodu. Şöyle düşünüyorum ben hani saglıklı çok şükür bi sıkıntısıda yoksa kiloyu çom kafaya takmamaya çalışıyorum. Aşıda sıra beklerden içerde bi bebek vardı onunda 4 ay aşısı yapıldI. bebek 10 kg geldi. Her bebegin kilo alımı farklı demekki.