Arkadaşlar bebeğim 4 aylık. Bugün aylık kontrolü vardı 1 ayda sadece 500 gr almış ve diğer ay da düşüktü. Meme + mama gidiyorduk. Mama miktarını artırmıştım ama çok iştahsız ve 90 cc yi zorla yiyo haliyle kilo alamamış. Doktor ek gıdaya başlayabiliriz dedi ama erken geldi bana. Biraz daha mama öğününü artırsam kilosuna faydası olur mu? Yoksa bu aydan sonra kilo alımı düşeceği için pek bi fark olmaz mı ek gıdaya geçmelimiyim? Böyle olanlar var mı nasıl bi yol izlediniz?