Tugba06 bende o kadar korkarak yaptırmıştım kii, hiç bir yan etki yasamadık ama korkmayın olursa da bi calpol verirsiniz. Aşı atesi cok yukselmez zaten, agrısına da calpol iyi gelir. Kimisi aşı yaptırmadan veriyor ama ben eger bi huysuzluk bi ateş olursa verme taraftarıyım. Bos yere ilaç içirmek hiç hosuma gitmiyor cunku.