Kızlar yarın bebeğimin 2.ay aşıları yapılacak.. Yan etkileri beni korkutuyor.. İnternetten baktığımda bir cok anne bu durumdan muzdarip olmus.. Bebeğini acile götürenler falan.. Okudukça korku bastı içimi kaç gündür. 2.ay aşılarını yaptıran anneler neler yaşadınız paylaşır mısınız?