Yasemin38 Tugba06 3.ve 5.ay rota aşısı 7.aydan sonrada menenjit aşısına başlanabiliyor Doktorumuzun planlaması
Irmakprensesinannesi Tugba06 bnm kızım 2 aylıkken sadece 37.5 ateş vardi biraz huzursuz luk oldu okdr
LaraCroft Tugba06 size en büyük tavsiyem internetten sağlık araştırmayın… sağlıklı insan hasta çıkıyor orada
Sedaekrem Tugba06 valla kuzum bende korkmuştum ya ateslenırse dıye ilk ateslenmesı olacaktı cunku agrı kesici ates dusurucu yazmıstı doktor atesi cıkarsa dıye hıc birsey olmadı canm
Elfvli Tugba06 menenjit aşıları da dahil hiç ateş ağrı yada huzursuzluk yasamadik biz. Ozellikle bu rutin vurulan asilarda ateş beklenmiyor diye bilgi vermişti doktorumuz. Sizde stres yapmayın bence nette bir sürü şey yazıyor okumayın bile.
Sedaekrem Tugba06 belkı bıraz huzursuz olabılır bebekten beebeg fark eder tabı ama çok korkma ben de baya strese girdim de maşallah bıse olmadı azıcık huysuzlandı