LeylLiman tanımadığım kimse yok sosyal medya hesabımda. Ve hasabım da kilitli dışarıdan kimse bakamıyor. Bu yüzden paylaştım en başından beri. Ayrıca fotoğraflar içinde bir depolama alanı gibi görüyorum. Nazar değcekse her türlü değer dışarda da,parkta da.