laliko35 kız benim Bi arkadaşım vardı baya samimiydik bunu aradım eşi. Açtı telefonu adamla hiç muhatap olmamıştım daha önce ben arayınca eşine vermiş al sen aç diye düşün o gün bugündür asla güvenmem bikere de aynı arkadaşla mesajlaşırken ben eşiyim diye mesaj geldi kız niye eşine verdin ne alaka deidm ertesi gün yok o bendim sana şaka yaptım dedi