LeylLiman bende atma taraftarı değilim bebek sonuçta , bence bu gbi yerlere o masum yüzlü bebegimizi atmamaliyiz, hiç gerek yok ailem sevdiklerim goruyo yeter niye gösterim ki , hele ki bu devirde bebek çocuk fotoları atılmaz ,, bebeklikten çıksa belki bı iki atarım . Nazari var kem gözü var her türlü var yani