LeylLiman ilk 40 gün bebek de anne de savunmasız oluyo yani hassas oluyo. Foto paylaşmasanız bile “aman nazar oldu şu kişi geldi gördü” diye düşünebiliyoruz. 40 sonrasınsa ara sıra paylaştım. Bu arada arkadaşımın kızı benim kızımdan 2 ay büyük o doğdu doğalı paylaşıyo, kuzenimin kızı benim kızımdan 1 hafta büyük o da sürekli paylaşıyo.. bilemiyorum neyi nasıl yorumladığınıza göre değişiyo sanki. Anne baba olarak biz de çok nazar ediyoruz çocuklarımızı☺️