simiyyy Cennet_annesi aynen öyle kimse dur demiyor her market alışverişinde allah belanızı versin diye diye ürün atıyorum sepete
Lulemom Hunili yok teşekkürler. Ben 2. El kullanabilen birisi değilim. Bebeğime de kullanamam o yüzden 🥰
bebeksibiriyim Cennet_annesi gerçekten şu an ileriye dönük bile imkanınız varsa ne lazımsa alın.esas kriz gelmedi daha mumla arayacağız bu fiyatları
Lulemom ushnam işte mecbur kalmadım hiç. İmkanım vardı. Pahalı olduğunu düşündüklerimden de vazgeçip başkalarına yöneldim. Mesela tabak gibi. 20 liraya da tabak var. İlla oioi olmak zorunda değil