Yengecanne_ Hepsiburada da e bebeğin kampanyası vardı çocuklarıma takımlar aldım.alt üst takımı 13 tl ye aldım.Polo yaka şortlu takım 30 TL’ye kızıma gelinlik gibi elbise 30 tl ye aldım.Fırsat kovalamak lazım biraz yoksa hiçbir şey alınacak gibi değil
Hep_mi_uykusuz Cennet_annesi bir zibin 20 tl artk oyuncak egitici seyleri gectim kiyafet bez zor alicaz😞
Lulemom ushnam işte mecbur kalmadım hiç. İmkanım vardı. Pahalı olduğunu düşündüklerimden de vazgeçip başkalarına yöneldim. Mesela tabak gibi. 20 liraya da tabak var. İlla oioi olmak zorunda değil
Kereminannesiii Cennet_annesi bugün markete girdim 6 parça şeye 310 TL para ödedim. İki poşet bile dolmadı. Önceden bu rakama doldurduğum poşetleri taşıyamazdım. Allah sonumuzu hayır etsin
bebiskoooo ushnam pardon da ne yapalım nereye gidelim nerde yaşayalım ülkemizde vatanımızda çalışmak görev yapmakta mı suçumuz
Ldy 1Deniz hiçbir özelliği yok ben kızıma almıştım tabak işte oğluma da kaldı ama ben normal tabak kullanıyorum
bebiskoooo ushnam Türkiye de yaşayan vatandaşlar demişsiniz yani biz Türkiye de yaşıyoruz diye bu durumu mu hakediyoruz
ushnam bebiskoooo Lafi nerden anlıyorsunuz acaba. Kötü birsey demedim ki sadece bu turkiyenin iyi günleri daha cok fiyat biçilecek daha cok zam gelecek dedim ne var bunda
1Deniz ushnam insanlar zamlar yüzünden çok gergin bence Allah yardımcımız olsun kalp kırmaya değmez bosverin
bebiskoooo ushnam bu şekilde yazsaydınız bu şekilde anlardım lafı siz nerenizden anlattıysanız bende oramdan anladım.
Humhuma1 Cennet_annesi normalde ebebek uygundu şimdi fiyatlarına bakıyorum artk uygub bile değil.zam üstüne zam el insaf
bendeonudiyorum 1Ceylan_5kuzu Hipp’tense şiddetle Similac tavsiye ederim. Sindirim sistemleri için çok daha hafif, doyurucu ve kilo aldiran, palm yaği içermeyen bir mama. Hemen değiştirmelisiniz. Yazik o paraya..
Bitikmomi Cennet_annesi ben oğluma alacağım 90 TL lik kamyonun birkaç gün sonra 250 TL olduğunu görünce şaşırmayı bıraktım bu tarz şeylere artık herşeyi bekliyorum valla 😒
Muhasebeciana Cennet_annesi 2 gun once gittim citcitli bryaz badiler de 18 tl olmus badi alamadim kizima 😃 sinirden guluyorum artik inanin
Cennet_annesi Hepimiz aynı sıkıntıyı çekiyoruz allah yardımcımız olsun kızlar , bence Ebebek indirimi hiçbir isede yaramaz bukadar pahaliyken 😱😡🤬