Cennet_annesi Daha 1 hafta önce eğitici masa baktım bu hafta alicaktim 200 TL’den 250 tl olmuş 😡🤬 alıştırma bardağı alicaktim Chicconun 90 tl 180 tl olmuş gerçekten dicek bişey bulamıyorum yazık günah ya , allah gerçekten yardım etsin
Rouge-1 Cennet_annesi 1 saat önce bez baktım baby Tuco 179 tl şimdi 200 oldu inanamadım heryer aynı anlık değişiyor
Yesillimon Cennet_annesi Maalesef günden güne herşey artmiyor fırlıyor eğitici masa dediğin e bebeğin kendi markasi olan mi.
bebiskoooo ushnam pardon da ne yapalım nereye gidelim nerde yaşayalım ülkemizde vatanımızda çalışmak görev yapmakta mı suçumuz
Lulemom Cennet_annesi ben oioi nin tabağını alacaktım 150₺ di. Ertesi gün tekrar gittim 200 ₺ olmuş. 🤦🏼♀️ 1 günde zam gelmiş.
1Deniz Cennet_annesi bence o kadar para vermek çok saçma ikinci el alsaniza zaten çocuklar çok çabuk sıkılıyor oyuncaklardan falan dolap uygulamasından bakabilirsiniz mesela ben hep ordan alıyorum
Lulemom 1Deniz bende merak ediyorum 🤣 almadım zaten. Sadece hoşuma gitmişti puzzle gibi olanı. Vakumlu ve silikon diye alacaktım. Ama 200₺ olunca almadım. 150 ye kendimi zor ikna etmiştim 🤣
Ldy 1Deniz hiçbir özelliği yok ben kızıma almıştım tabak işte oğluma da kaldı ama ben normal tabak kullanıyorum