Sat_123 Barlasb10 doğudan yeni geldik yalovadayız güzel nöbet oluyo sadece 7.30 5.30 gibi çalışma saati ama çok ihbar oluyo gereksiz kiralar baya fırlamış güzel yinede sadece dağa çıkmıyo yeni yeni AA evliyim diyebiliyorum eşim evde olduğu için
Barlasb10 Sat_123 bizim istediğimiz gittiğimiz yerde ev almak biraz baktım da kiralar ve ev fiyatları aşırı yüksek. Aslında eşim burda çok rahat ama hiçbir imkan yok bir de 5 yıldır burdayız yeterli bi süre 😬
Sat_123 Barlasb10 burda kiralık nadir bulunur zaten çoğu satılık ve baya uçuk fiyat,birde benim bebeğim var biraz zor bulduk kiralık ev küçük ağlar diye pek verme taraftarı değiller memur olsun bebeği kreşe olsun isterler
limonkolonyasi Barlasb10 haklarda hayırlısı olsun inşallah bizimde uzatma kabul olmazsa Kayseri Nevşehir Kastamonu gibi yerleri dusnuyorz ama tam netlik yok:)
Barlasb10 limonkolonyasi gerçekten herkesin hakkında hayırlısı olsun zor bi aşama yaşayacağın yeri seçiyorsun umarım hep iyi yerler gelir
Ebru1095 Barlasb10 2senedir ayrıyız bizde ilk sıra tercıhımız Kıbrıs olacak baklm hepımızın hakkında hayırlısı kara kuvvetlerimi sizinde
limonkolonyasi Barlasb10 Amin inşallah gerçekten stresli Bi süreç en çok da çocukları düşündüğümüz için ekstra daha zor
Sat_123 Barlasb10 doğu en güzeli benim evim orda merkezdeki ve güzeldi burda insan biraz sıkılıyo.Eşim sürekli görevde olmasaydı doğuda kalmayı tercih ederdim
Hulya99999 Bi Bayram gezmeye gelmiştik Mardin’e gezmek için güzel ama yaşamak için biraz sıkıcı gibiydi Bende öğretmenim ama atanamadım batıda nereyi tercih etmeyi düşünüyorsunuz memnun oldum bu arada 😊nazlieylul
nazlieylul Hulya99999 bartın ve zonguldaka en yakın nereye olursa 🌸🥳 bncede çok çok sıkıcı bn hiç alışamadm sevemedm beş senedir burdayım
Minik-kus Barlasb10 aynen öyle valla aşırı yoğun bizde bu sene butona basıp gelecektim normalde ama kızım için bı sene daha beklemek istedik seneye kesin basicaz artik
Atamom16 Hulya99999 bizde diyarbakırdaydık silvanda bursaya tayin gördük 2020 de hala aklım diyarbakırda 😂
dnzcyc İstanbul eşim sahil güvenlikte astsubay. 8.30-17 arası çalışıyor. Ayda 3-4 nöbeti oluyor. Normalde iş yeri Sarıyerde ama nöbet için Fatih’e gidiyorlar. Burada iş konusunda çok mutlu eşim ama İstanbul’un sıkıntıları var tabi😊
_negolen_ Barlasb10 biz Tekirdağdayız 😬 eşimin 9. Yılı Trakya da 😂😂 keşke bizde batmanda gitsek biran önce çocuklar küçükken halletsek doguyu
Barlasb10 _negolen_ nerede çalışıyor eşiniz en çok Tekirdağ istiyoruz valla sık sık gittiğim bi yer o yüzden çok iyi olur bizim için 😬
_negolen_ Barlasb10 eşim merkezde alayda, siz asayişmisiniz, eğer merkez dışında çalışmıyorsanız şayet denize yakın olan ilçeleri öneriyorum hiç hemde, hele yazları zor
Yusaydef Barlasb10 Ama eşiniz jandarmaymış onlar kara kuvvetlerine göre daha iyi oluyor çalışma şartları 7/24 hariç 😂
Barlasb10 _negolen_ öncelikle merkezi istiyoruz eşim burda asayiş komando da yanlış olmasın merkez de sanırım asayiş komando eşim o yüzden merkez istiyor komando da olmayı seviyorum diyor 🤷🏼♀️ Denize yakınlığı da önemli ama en önemlisi bizim için imkan olması okul kreş hastane vs