Barlasb10 hem biz gelelim siz gelin diyecektim 😂😂 Almayalım Ardahanı bizde inşallah batmanı bekliyoruz gidersek tabi, branşı olunca atanmakta zor oluyormuş, ama sizin asayişi sanki merkeze vermiyorlar diye biliyorum eşime bir sorayım ben, eşiniz kaç mezunu birde devre falan çıkarlar 😂😂😂