Barlasb10 Antalya Manavgat yaşıyoruz eşim jandarma 24. 24 çalışıyor 3 vardiyada bı uc günlük izin oluyor aslinda bi yönden iyi daha doğrusu alıştım bu duruma artık ama çalıştıkları karakol çok yoğun sahilde karakolları aşırı yoğun oluyor gün içerisinde bazen konuşamıyoruz bile . Ha bir de çok pahalı bı şehir her şey konusunda çok pahalı