Deryaderinasel bence bu tamamen şehirle alakalı ben İstanbulda yaşarken devleti aklıma bile getirmezdim ancak şehir değiştirince gördüm ki buradaki kadın doğum özel yerlerden kat kat daha iyi. İşin içine para girince özelde güveneceğin doktoru bulmak ta zor. Aslında normalde olması gereken de devlet doktorlarının, ebelerin hep daha iyi ve tecrübeli olması gerektiği zaten.Normal doğum yaptım tek kişilik odadaydım annem isterse son ana kadar kalabiliyordu ama ben istemedim. Cok ilgililerdi herseyi cabucak halledip ertesi gün çıktım. Tabi sıkıntılı hamileliğim olsaydı belki daha teşekküllü olsun diyebilirdim ama sıkıntısız hamilelikte hiç gerek görmedim