Deryaderinasel
Özelde yaptım ilk gündem beri doktorun ve yardımcı hemşire çok ilgilendi.
Sürekli telefonla gorusmelerimiz oldu.
Doğum sırasında zorunlu Sezar yan oldum
Tek kişilikti odam.
Doğuma giderken hemşireler ve anesteziciler çok yardımcı oldu ve moral verdiler gulduk konuştuk espiriler yaptık
Canımın yanmayacagi sekil hep tedavi uygulandı.
Doktorumuz doğum fotoğraflarımizi çektirdi ücret vs odemedik..
Anestezi etkisi geçince ağrı kesici ve tedavi istediğim kadar verildi. Yardımcı olundu.
Yürüyüşüm,giyinmem,pansumanim hepsiyle ilgilendiler. Kibar nazik cana yakin dost gibi oldular.