Ben özelde yaptım medicalpark otel gibi odaydı. Yataklı olan yeri başka bir oda da gibiydi diğer tarafta büyükçe uzun bir koltuk orta sehpa ayriyeten refakatçi için yemek masası banyosu, dolabı, buzdolabı çok iyiydi. Devlette bildiğim kadarıyla 2 kişilik odalar, refakatçi için küçük tekli koltuk bir de hasta yatağı küçük de yemek masası var. Bu arada 2.doğumu devlette yapacağım fiyatlar uçtu gidiyor. Özelde yapmak daha iyi ama kıyamıyorum o kadar para vermeye