Hticebyrk bizim kutladığımız tek gün birbirimizin hayatına girdiğimiz gün onu da hediye olarak değil özel olarak kutlarız varlığımızı geçmişimizi sevgimizi birbirimize hatırlatırız ben tatlı yaparım o çiçek getirir falan.. hediyelesmeyi de içimizden geldikçe aa bunu çok sever diye düşündükçe yaparız doğum günlerimizde bile sabah kahvaltısında kutlariz o kadsr yani böyle daha mutluyuz kapitalizme karşıyız 😄