Cicismoms Hticebyrk Ya eşim biz terfi ettik evliyiz diyo😀 ama sağolsun yinede ufak tefek alır birşeyler
Beyza_momss Hticebyrk Prensip olarak kutlamıyoruz herkesin kutladığı günleri. Doğum günümüz evlilik yıldönümü bide şimdi kızımın doğum günü yeter…
Deletedmom78654 Hticebyrk 14 şubatta hediye beklemem , hediye almam . Bize özel bir gün değil çünkü , gereksiz buluyorum.
Edatekk Hticebyrk benim için kolay olacak danışmanı olduğum siberian wellnes in eşsiz ürünlerinden tıraş köpüğü, sonrası için balsam yanına da bir masaj kremi düşünüyorum.
Deletedmom484545 Hticebyrk sevgililerin sevgililer günü var evlilerin evlilik yıl dönümü var masraf yapacak gün aramayın 😂
Ecemecrin Ben çalışmıyorum malum bebeşim var. Eşim çalışıyor onun parasıyla ona hediye almak istemem 😂 sanırım sadece o alacak
alperenli-hayat Hticebyrk canım ben çiçek sepetinden aile karikatür siparişi verdim daha gelmedi inşallah güzel bişey olur, bebeğimiz yeni o yüzden böyle bir hediye düşündüm aile hediyesi gibi bişey oldu yani benimki ☺️
ZHE Honki_Ponki benim eşimde tercih etmiyor kutlamaları evlilik yıldönümünü doğumgünü hatırlamaz kutlamaz
Honki_Ponki ZHE Yani herkesin kendi tercihi tabikide böle şeyler bizde öle düşünüyoruz gavurların adetleri ne de olsa dogum günü ve evlilik yıl dönümümüzü hatırlar ama hatırlamasada çok sıkıntı yapma ben sahsen bunları yapmıyo diyede sevgim azalmıyo sonuçta 🥰😊
Uslukuzum Hticebyrk geçen sene ben hediye mi aldım bekledim versin de vereyim diye baktım hiç bişey almamış ben de geri iade ettim vermedim aldığımı bu sene de kutlamaz diye hiç bişey almadım 😂😂
ZHE Honki_Ponki ben istiyorum hatırlasın ama bakıyorum eşimin aklına bile gelmiyor bende hiç sesimi çıkarmıyorum
Kalpsizim33 Hticebyrk bizimki açık açık dedi teştaşını satmak zorunda kaldık onu alacağım dedi 😄ben ne alırım bilmiyorum
birkupalatte Hticebyrk ben geçen sevgililer gününde kalimba almıştım istiyordu. Doğum gününde tıraş makinesi aldım. Dünya Mühendisler gününde çok güzel bir kot aldım. Bu sefer ya parfüm alacağım ya da fotoğraflı bir şey yaptıracağım 😁 bir de pasta tamamdır 😁