Hiçbir şey 😂 9 yıldır beraberiz hiçbir özel günü özellikle kutlamadık hatta o günler geldiğinde eşim değil ama ben sadece bana yapılması gerekiyormuş gibi hafif sitem ederim yine hiçbir şey yok yine es geçtik der güler geçeriz o kadar. Ben istediğim bir şey varsa direkt alıyorum zaten özel güne gerek yok 😂 He ama şayet bir gün bir şey alırsa bu özel günlerde gerçekten sürpriz olur