Queenhurrem_23 Hticebyrk oğlumun doğum günü dışında diğer hepsine tövbeliyim açıkçası. Hatta oğlumun doğum gününü de öyle şaşalı sevmiyorum bi pasta yanına iki üç çeşit bir kaç fotoğraf. Maalesef böyle şeylere hevesim yok artık canım ♥️
38emine Ben Bi şey almıycam kzım en güzel hediye bundan sonra ki tüm özel günlerde hediye diye kızımı kucağına vermeyi düşünüyorum sonuçta ben doğurdum 😁
buselidunya Hticebyrk aman eksik birşeyimiz yok ki alalım ya bi de hediye düşünemem valla. Sevene her gün sevgililer günü diyip uzaklaşıyorum burdan hahahshaha😁
SeninAnnenBirMelektiYavrm Hticebyrk biz hicbir özel günde birbirimize hediye almiyoruz kafalar rahat 😄
Zeze4765 watermelonlove çiçeksepeti.com da ahşap tablo yapılıyor kızınızın ve eşinizin olduğu ilk fotoğraf fena olmaz bence ☺️
Benimoykum dlkaksy hahahah 😁😁 ben beylere hediye diye fikir bulurum dedim ama robot süpürge de bence beylere dolaylı olarak hediye evde süpürme işine yardım etmek zorunda kalmazlar 😁
Egeninannesi1234 Hticebyrk Sevdiği ne var ondan alabilirsin canım erkeğe hediye almak zor ya gercekten