Doğduğundan beri her sabah 1 kupa filtre kahve içiyorum, ayılamıyorum ne yapayım, hamileykende içerdim. Kahveme çok azda laktozeuz süt ekliyorum. Doktorumda içebilirsin dedi. Ama tabi bu durum bebekte herhangi bir sağlık sıkıntısı yoksa geçerli, lütfen tavsiye olarak alma önce bir doktoruna sor bence