ttugceymenn Kızım doğduğun da kalp yetmezliği riski varmış bilmiyordum ve sezaryen olduğum icin doktorum bol bol nescafe golf iç dedi . Bende çay fincanı ile 3 içiyordum. Kızıma çarpıntı yapmış rahatsızlandı o zaman öğrenmiştim . Ama sizin öyle bi şey olmadığından eminseniz günlük 1 fincan içebilirsiniz artık Türk veya filitre kahve 1 fincan içiyorum sütlu de içiyorum hangisini istersem .