Valla spinal anestezi ile doğum yaptım. Doktorum tek ilacı sade nescafe dedi. Ben de günde 3-4 fincan içtim 40 çıkana kadar. Sonrasında da hergün 2 fincan içtim. Daha 1 ay önce kesildi sütüm. Kafein bağımlısıyım hamileyken de içtim ben. Bir zararı yok. Sadece uykusunu kaçırabilir. Onda da zaten uyumuyordu bebeğim. Sütü inan bilmiyorum sütle aram pek yok.