Bence kullanışlı değil. Sezaryen oldum onu eğilip kaldırmak falan çok zor geldi. Bir de öyle naylonumsu bir şey ki cildimi mahvetti, onun yüzünden küçük küçük 50-60 tane sivilce çıktı popomda. O yüzden de bıraktım 1 hafta kullandım sadece. Hava aldırmıyor bir de hiç. Ped daha mantıklı bence.