Tamashaaz canim ben 1 paket depend 1 paket lohusa pedi alıp gittim hastaneye. Ilk gun depend taktim ertesi gün dr um kontrole geldi bunu cikar ne gerek var normal pede gec bu kdr kanaman varsa anormaldir zaten dedi. Sonra lohusa pedi 1 tane taktim baktim o da rahatsiz, normal pede geçtim hemen misssss. Yani ilk gün evet belki is görür ama bence sart degil. Bi daha dogum yapsam almam oyle diyim