Ayseee27 Deletedmom0099 hadi ya boya cidden etkisi oluyor mu ? Nerden bulcm keçi sütü :( bende denemk isterdim
Deletedmom0099 Ayseee27 istanbulda olsaydınız eve getiren bi site vardı onu söyleyecektim 19 aylık 78 cm
mervedmr Srnd yok ısıtmadan yapacaksınız. Ben 42 derecede 8 saat ayarlıyorum. Cok güzel oluyor. Torkunun paket sütünü kullanıyorum
Ayseee27 Deletedmom0099 benim de aynıydı kızım 19 aylıkken şimdi 21 aylık çok uzamıyor 80dir tahminim
AytenMina Yelizeynep aynı sekılde mayalıyorum cok güzel tutuyor tatlı oluyor ve kavanozda oldugu için ekşimiyor
Busrasener43 Deletedmom0099 sütün derecesi kaç olmalı ve nasıl olmalı ben onu anlayamadım pek ya parmağı sökün falan diyolar ama ılıkmi orta sıcakmi
Deletedmom0099 Busrasener43 ben parmakla çok anlayamıyorum ya baya sıcak oluyo benimki. normalde parmağının dayanacağı kadar diyolar ama ben öyle yapınca tutmadı. 30 dkda kesin tutuyor
Busrasener43 Deletedmom0099 Kaynatip kavanozlara alıp 30 dakika bekletiyosunuz sanırım siz dimi mayalarken